Drodzy Rodzice poradnia pełni dyżur telefoniczny na wypadek pilnych przypadków codziennie w godzinach 10.00 – 14.00
Zasady komunikacji online oraz czas pracy zdalnej w PP-P w Łowiczu
⦁ Formę kontaktu z klientem Poradni proponuje psycholog/pedagog/logopeda poradni (mail, telefoniczna, zoom.us).
⦁ Korzystanie z ww. form pomocy jest dobrowolne i bezpłatne.
⦁ W trakcie spotkania on-line jest ważne, by w pomieszczeniach, w których przebywają specjalista poradni oraz klient poradni nie przebywały osoby postronne.
⦁ Chcąc zadbać o bezpieczeństwo i komfort uczestników spotkania zwracamy się do rodziców/opiekunów o zapewnienie:
– intymnego miejsca na spotkanie (oddzielny, zamknięty pokój)
– słuchawek z funkcją mikrofonu (jeśli jest potrzeba zapewnia lepszego komfortu rozmowy);
– dostępu do sprawnie działającego połączenia internetowego oraz kamery.
⦁ Strony zobowiązane są do nie nagrywania i nie rejestrowania rozmów. Pracownik zapyta o to, czy rozmowa nie jest rejestrowana.
⦁ W przypadku konsultacji przez zoom.us, specjalista udostępni link, pod którym będzie prowadzona rozmowa.
⦁ Prosimy aby rodzic/dorosły klient wyraził pisemną zgodę na proponowane warunki (za pośrednictwem e-mail).
⦁ Forma kontaktu online jest tymczasowym sposobem komunikacji. Po zakończeniu stanu epidemicznego i przywróceniu stacjonarnej formy pracy poradni, pracownicy wracają do spotkań bezpośrednich z klientami poradni
Beata Wójcik/Monika Kotowicz
Źródło: PPP w Łowiczu