UCZNIOWIE I UCZENNICE
Z KLAS I-III REGULAMIN KONKURSU
„Szkolny Przegląd Kolęd i Pastorałek”
Cele konkursu:
- kultywowanie tradycji śpiewania kolęd i pastorałek,
- popularyzacja polskich kolęd i pastorałek,
- rozwijanie zainteresowań muzycznych uczniów oraz umożliwienie im
prezentacji talentów wokalnych, - rozwijanie wrażliwości artystycznej dzieci,
- wzmacnianie pewności siebie i umiejętności scenicznych.
- Adresaci konkursu:
Uczniowie i uczennice z klas 1-3 Szkoły Podstawowej im. I Marszałka Polski
Józefa Piłsudskiego w Nowych Zdunach. - Warunki uczestnictwa:
- W konkursie mogą brać udział soliści z klas 1–3.
- Z jednej klasy w konkursie mogą wziąć udział maksymalnie 3 osoby.
- Uczestnik wykonuje jedną dowolnie wybraną kolędę lub pastorałkę
z podkładem muzycznym. - Łączny czas utworu nie może przekroczyć 3 minut.
- Zgłoszenia:
1.
Chęć udziału w konkursie wraz z podkładem muzycznym na nośniku
cyfrowym (pendrive) należy zgłosić do wychowawcy klasy do 28 listopada
2025 r. do godz. 12.35.
2.
Jeżeli z jednej klasy zgłosi się więcej niż 3 uczniów, do 5 grudnia
wychowawca przeprowadza eliminacje klasowe, w celu wyłonienia 3
reprezentantów klasy.4. Organizacja konkursu:
1) Konkurs odbędzie się 11 grudnia 2025 r.
2) Uczniowie będą oceniani w trzech kategoriach wiekowych:
- Grupa I – Klasy 1,
- Grupa II – Klasy 2,
- Grupa – Klasy 3,
3) W konkursie ocenie podlegać będą: - umiejętności wokalne,
- muzykalność i poczucie rytmu,
- dykcja,
- dobór repertuaru i interpretacja,
- ogólny wyraz artystyczny.
4) Występy zostaną ocenione przez powołaną do tego celu Komisję.
5) Spośród uczestników biorących udział w konkursie, Komisja wyłoni
zwycięzców w każdej grupie wiekowej.
6) Decyzja Komisji ws. wyników jest ostateczna.
7) Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi tego samego dnia.
- Postanowienia końcowe:
1.Udział w konkursie jest równoznaczny z akceptacją niniejszego regulaminu.
2.Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania niezbędnych zmian
w harmonogramie i sposobie przeprowadzenia konkursu.
Organizatorzy:
Kinga Dzik
Aleksandra Łysio



